شرکت اطلس ره‌نگار آریا | گارمین | ساعت گارمین شرکت اطلس ره‌نگار آریا | گارمین | ساعت گارمین .

شرکت اطلس ره‌نگار آریا | گارمین | ساعت گارمین

فروش ویژه نوروزی گارمین

اطلس ره‌نگار آریا وارد کننده و گارانتی محصولات گارمین در ایران، با نزدیکی به سال نو و استقبال شما مشتریان گارمین اقدام به برگزاری فروش ویژه به مدت محدود کرده است. در این فروش ویژه که شامل ساعت گارمین و جی پی اس گارمین می‌شود، تخفیفات شامل 3 الی 10 درصد خواهد شد. مشتریان گارمین می‌توانند از سه طریق همیشگی حضوری، اینترنتی و تلفنی (پرداخت در محل) اقدام به خرید در این جشنواره نوروزی نمایند. این فروش ویژه محصولات گارمین از روز 22 اسفند شروع شده و تا 28تم اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در این فروش ویژه که شامل ساعت و جی پی اس‌های گارمین می‌شود مدل‌های لوکس و اقتصادی گارمین قیمت‌های به صرفه‌تری را به خود دیده‌اند و مناسب‌ترین زمان با توجه به آفر نوروزی شرکت اطلس ره‌نگار آریا برای خرید آخر سال است.

برای خرید حضوری تا 28 اسفند ماه می‌توانید به آدرس شرکت گارمین مراجعه کنید تا ضمن برخورداری از تخفیف نوروزی، مدل‌های مختلف ساعت گارمین را از نزدیک دیده و انتخاب دقیق‌تر و هوشمندانه‌تری کنید. اما اگر زمان لازم را برای خرید حضوری ندارید از طریق سایت‌های مجموعه می‌توانید به صورت آنلاین محصولات را بررسی و با تخفیف نوروزی اقدام به خرید نمایید.


برچسب: گارمین، ساعت گارمبن، جی پی اس گارمین، تخفیف نوروزی گارمین، نمایندگی گارمین، شرکت گارمین، گارانتی گارمین، فروش نوروزی گارمین، فروش ویژه گارمین، garmin،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۰:۱۵ توسط:Atlas Rahnegar موضوع: مجله خبری گارمین نظرات (0)